Zavorne ploščice GOLDFREN 037 S3
MATERIAL S3
Zavorne ploščice S3 so izdelane iz kovinsko-keramičnega tornega materiala, ki vsebuje fino rafinirano broneno-grafitno kovinsko mešanico z enakomerno razporejenimi nekovinskimi tornimi delci. Izdelava temelji na napredni metodi metalurgije prahov, ki je vodilna v procesu sintranja. Primerne so tako za suho kot mokro trenje. Material S3 ne vsebuje azbesta in svinca.
ZNAČILNOSTI:
- Zelo visok koeficient statičnega trenja.
- Minimalna razlika pri učinkovitosti zaviranja v mokrem ali suhem.
- Dobra odpornost na obrabo.
- Visoka zavorna moč do 450°C (MAX. 800°C).
- Majhna interakcija z zavornim kolutom.
- Zelo dobra povezovalna moč med jekleno osnovno ploščo prevlečeno z bakrom in torno plastjo.
- Trikrat daljša delovna sposobnost v primerjavi z organskimi materiali in materiali iz kevlarja.
OBSEG UPORABE:
Material je primeren za uporabo v mokrih in suhih pogojih za cestna in terenska (off road) motorna kolesa. Pri cestnih motornih kolesih priporočamo uporabo za sprednjo in zadnjo zavoro, medtem ko pri terenskih (off road) motornih kolesih priporočamo uporabo za sprednjo zavoro.
OPERATIVNI PARAMETRI MATERIALA:
Specifičen tlak: P<3.0 Mpa
Drsna hitrost: V<45 m.s-1
Konstantna maksimalna temp.: 450°C
Kratkotrajna maksimalna temp.: 800°C
OPOMBE:
Zamenjavo zavornih ploščic je potrebno opravit v suhem in čistem stanju. Če pride torni material v stik z oljem ali zavorno tekočino in se vpije v pore tornega materiala, se lahko pojavi katastrofalno zmanjšanje koeficienta trenja-zavornega učinka.
Na zavorni učinek zelo vpliva površina zavornega koluta, starost in kvaliteta zavorne tekočine ter pravilna izbira tornega materiala zavorne ploščice.
Priporočamo uporabo zavornih tekočin Putoline.
Zavorne ploščice, ki jih potrebujete lahko poiščete tudi v najnovejšem GOLDFREN online katalogu.
TABELA PRIPADNOSTI
GENERIC
125 (4T) 12 - 13 F
HYOSUNG
GA-4 99 - F
GA 300 98 - F
KAWASAKI
BR 250 86 - F
CS 250 86 - F
EL 250 (EL250E/E864) 91 - F
EL 250 E3, E4 93 - 94 F
EL 250 Eliminator (EL250B/E864) 88 - 89 F
EX 250 R Ninja 86 - 87 F/R
GPZ 250 R 86 - F/R
GPZ 250 83 - 2F
KR 250 85 - R
LX 250 Eliminator, SE 90 - F
Z 250 Eliminator 88 - F
EL 252 97 - 00 F
EX 305 B1 83 - F
GPZ 305 (EX305A/C947/0) 83 - 2F
EN 400 Twin 85 - F
FX 400 R 86 - R
GPZ 400 (KZ400J/B718) 85 - R
KLE 400 Vulcan 90 - F
Z 400 Eliminator, SE 88 - F/R
ZX 400 85 - R
ZX 400 86 - 2F/R
400 Eliminator 94 - R
EN 450 A1-A6 85 - 90 F
Z 450 LTD (EN450A/D690) 84 - F
EN 500 (EN500B/F380) 93 - 04 F
EN 500 A1-A7, B1-B2 (EN500A/F380) 90 - 93 F
EN 500 C1-C2 Vulcan 96 - 97 F
EN 500 98 - 04 F
GPZ 550 (KZ550B/H/B634/1) 84 - 2F/R
Z 550 F (KZ550B/A/B634) 85 - 2F
ZR 550 A1, A1L 84 - 2F/R
GPZ 600 R (ZX600A/D753) 85 - 2F/R
Z 600 83 - 2F/R
ZL 600 (ZL600A/E169) 85 - F
ZX 600 A1-A3, B1 Ninja 85 - 87 2F/R
VN 700 A1 Vulcan 85 - 2F
ZN 700 A1, A1L 84 - 2F/R
GPZ 750 (KZ750E/D635/0) 83 - 87 2F/R
GPZ 750 R (ZX750G/D608) 85 - 2F/R
GPZ 750 T (ZX750E/D184/0) 83 - 2F/R
GT 750 (KZ750E/B635) 86 - 2F/R
VN 750 A2-A13 Vulcan (VN750A/E097) 86 - 92 2F
VN 750 A2-A13 Vulcan (VN750A/E097) 93 - 2F
VZ 750 Twin 88 - F
Z 750 E1, E1L, Turbo 84 - 2F/R
Z 750 Eliminator 88 - 2F/R
Z 750 K1, K2 83 - 84 2F
Z 750 LTD Twin (KZ750B/S/9972/0) 83 - F/R
ZX 750 A1, E, GP 83 - 85 2F/R
750 Vulcan 93 - F
VN 800 A1-A3 Vulcan,
Classic (VN800A/G986) 95 - 99 F
GPZ 900 R (ZX900A/D363/0) 84 - 89 2F/R
ZL 900 Eliminator 85 - 2F/R
ZX 900 A1, A1L 83 - 84 2F/R
GPZ 1000 RX (ZXT00A/D994) 86 - 2F/R
GTR 1000 (ZG1000/E098) 94 - 99 R
GTR 1000 (ZGT00A/E098) 86 - 93 2F/R
Z 1000 R Ninja (KZT00J/C048) 86 - 2F/R
ZL 1000 (ZLT00A/E394) 86 - 2F/R
GPZ 1100 (ZXT10A/C170) 83 - 2F/R
Z 1100 GP (KZT10B/C170) 83 - 2F/R
Z 1100 LTD (KZT10A/C077) 85 - 2F/R
Z 1100 R, LTD 84 - 2F/R
ZN 1100 B1, B1L, LTD 84 - 2F/R
ZX 1100 A1, GP 83 - 2F/R
ZG 1200 B1-B11 Voyager Xll 87 - 97 2F/R
Z 1300 /6 (KZT30AG/B249) 85 - 2F/R
ZN 1300 A1, A2, A2L 83 - 84 2F/R
ZN 1300 Voy. (KZT30AG/B249) 85 - 2F/R
VN 1500 Classic (VNT50D/H366) 97 - R
VN 1500 Classic Fi 00 - 04 R
VN 1500 Classic Tourer (Left)
(VNT50G/H975) 98 - 00 R
VN 1500 Classic Tourer Fi (Left) 00 - R
VN 1500 Sumo 88 - 2F/R