Akumulator NITRO YTX16-BS-1
Moto akumulator brez vzdrževanja NITRO YTX16-BS-1 po začetnem formiranju ne potrebujejo kasnejšega rednega nadziranja in vzdrževanja nivoja elektrolita, kot je to potrebno pri standardnih akumulatorjih. Namenjen je za uporabo v skuterjih, motornih kolesih, štirikolesnikih...
Akumulatorji brez vzdrževanja NITRO so v primerjavi z enako velikimi standardnimi akumulatorji zmogljivejši, imajo višje zagonske tokove in so odpornejši na vibracije, kar posledično pripomore k zanesljivejšemu zagonu vašega vozila v vseh okoliščinah.
Akumulatorju je priložen tovarniško predviden elektrolit (žveplena kislina), s katerim po priloženih navodilih formirate (napolnite) akumulator neposredno pred prvo uporabo. S tem postopkom si zagotovite najdaljšo možno življenjsko dobo akumulatorja, saj se življenjski cikel vsakega akumulatorja prične s trenutkom, ko se vanj nalije elektrolit. Po formiranju se akumulator nikoli več ne sme odpirati. Postopek je podrobno razložen v priloženih navodilih.
TEHNIČNI PODATKI:
- Znamka in model: NITRO YTX16-BS-1
- Dimenzije (DxŠxV): 150 x 87 x 161 mm
- Napetost: 12 V
- Kapaciteta: 14 Ah
- Zagonski tok: 230 A
- Polnilni tok: 1,4 A
- Količina elektrolita: 0,78 l
- Teža z elektrolitom: 5,3 kg
- Položaj polov: levi +
- Garancija: 1 leto
Prednosti akumulatorjev brez vzdrževanja (VRLA/AGM) NITRO v primerjavi s standardnimi akumulatorji:
• Brez vzdrževanja: sistem rekombinacije plinov VRLA (Valve Regulated Lead Acid) omogoča, da se vodik in kisik (ki nastajata pri vsakem polnjenju in praznjenju) ponovno spajata v vodo, ki se vrne nazaj v akumulator. Ta sistem omogoča, da so akumulatorji dejansko brez vzdrževanja, kar se tiče nivoja elektrolita v akumulatorju, saj je (ob pravilnem polnjenju) izguba vode izjemno majhna.
• Večja zmogljivost - višji zagonski tokovi: v primerjavi s standardnimi akumulatorji enakih dimenzij imajo akumulatorji NITRO višje zagonske tokove.
• Manjše samopraznenje: zaradi konstrukcijskih rešitev imajo akumulatorji NITRO izjemno majhno samopraznenje in bolje ohranjajo zmogljivosti tudi po obdobju mirovanja.
• Povečana varnost: elektrolit je vpit v posebna steklena vlakna (AGM - Absorbent Glass Material), zato tudi pri poškodbi hermetično zaprtega akumulatorja ne pride do nevarnega razlitja elektrolita. Vgrajen varnostni ventil se odpre le v primeru prekomernega polnjenja, da s tem prepreči možnost eksplozije.
• Preprostejša in prilagodljivejša montaža: ker je elektrolit vpit v steklena vlakna, imamo več svobode pri namestitvi akumulatorja kot pri standardnem akumulatorju, ki mora biti vedno nameščen horizontalno.
• Večja odpornost na vibracije: zaradi svoje konstrukcije (AGM) so akumulatorji brez vzdrževanja NITRO bolj odporni na tresljaje iz okolice.
Če vozilo dalj časa ni v uporabi je potrebno akumulator obvezno občasno napolnit s polnilcem.
Priporočamo uporabo polnilcev BS, FULBAT in CTEK.