Motoristična čelada VEMAR VPC ALTAIR
XS
Lahka čelada za terenske vožnje, za enduro, motokros, supermoto... Oblika in težišče čelade so prirejeni zadnjim spoznanjem dinamike terenskega motociklizma. Tehnične in funkcionalne značilnosti čelade so bile razvite v dolgoletnem sodelovanju s priznanimi športniki. Skladnost oblike, teža in velikost bo zadovoljila večino potreb terenskih motociklistov. Čelada se dimenzijsko odlično ujame s sodobnimi očali priznanih proizvajalcev, zato ne ovira dihanja skozi nos.
Lastnosti:
- Zunanja školjka: odlita iz termo plastičnih materialov
- Oblazinjenje: odstranljiva in pralna notranja obloga, kemično
obdelana
- Prezračevanje: štirje zgornji zračniki, od tega eden nastavljiv,
nastavljiv predbradni zračnik
- Sistem zapenjanja podbradnega pasu: zaponka za hitro zapenjanje
- Šilt: možna zamenjava brez orodja
- Grafike: grafične nalepke
- Atest: ECE 22.05
- Teža: cca 1450 +/- 50
ZUNANJA ŠKOLJKA je odlita na zahtevnih orodjih iz kakovostnih termoplastičnih mas. Ti materiali omogočajo doseganje prefinjenih oblik in dovoljujejo znotraj proizvodnega procesa barvanje površine. Tako dosežemo tudi večjo trajnost čelade in zagotavljamo odlično razmerje med kakovostjo, ceno in zmogljivostjo.
PREZRAČEVANJE in odlično hlajenje v čeladi zagotavljajo tudi posebej oblikovane strukture za vstopanje zraka, ki so vstavljene na čelu, v predbradnem delu in ob licih.
OBLAZINJENJE skrbi za odlično klimatizacijo čelade. Je prostorsko oblikovano, z zračnimi prehodi med elementi, da lahko zrak kroži in se znoj hitro suši. Izdelano je iz zračnega, na otip svilnatega materiala, ki s kože odvaja vlago in v vročini zato deluje osvežujoče. Odlično objame glavo in ne draži kože. Za doseganje dolgotrajne svežine in higiene je tkanina še dodatno kemično obdelana. Oblazinjenje je preprosto snemljivo in pralno. Tudi po številnih pranjih ne spremeni forme, zato se čelada ob pogosti uporabi še vedno natančno prilega glavi.
PODBRADNI PAS se zapenja z zaponko za hitro zapenjanje, ki ima jermen podložen s plišem, da v vročini znoj ne draži kože na vratu.
ŠILT je pritrjen z vijaki in je po višini nastavljiv. Za vožnjo po cesti šilt po navadi nastavimo na najvišjo točko, za vožnjo po terenu pa uporabimo pozicijo med najnižjo in najvišjo točko nastavitve.